Υπάρχουν τρόποι να διώξεις το άγχος που έχεις στη δουλειά -Αποδοτικοί, δουλεύουν αμέσως

105
stress άγχος tips λύσεις

Κάποιες φορές ξεκινάς τη μέρα σου ήρεμη, αλλά μέσα στο πρώτο δίωρο στη δουλειά βλέπεις τα επίπεδα του άγχους σου να χτυπάνε κόκκινο.

Το στρες είναι η μάστιγα του σύγχρονου ανθρώπου που προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ δουλειάς και οικογένειας.

Οι υποχρεώσεις είναι εξουθενωτικές και το άγχος παρόν σε κάθε επίπεδο, κυρίως στον χώρο της εργασίας.

Στην Ευρώπη το στρες είναι η δεύτερη ασθένεια που πλήττει τους εργαζόμενους.

Είναι χιλιάδες οι εργαζόμενοι που χάνουν τις προσωπικές τους στιγμές, τον ύπνο και την ψυχαγωγία τους επειδή η ψυχολογία τους συνδέεται άμεσα με την δουλειά και τις συνθήκες εργασίας.

Όλοι αγχωνόμαστε λίγο-πολύ. Ολοι μας βιώνουμε κάποιου είδους στρες στις μέρες μας, το να ζεις και να εργάζεσαι με άγχος είναι διαφορετικό.

Όταν αυτό το άγχος ξεπεράσει τα όρια, προκαλεί ένα σωρό προβλήματα στην παραγωγικότητά μας, την ψυχολογική ακόμα και την σωματική υγεία μας.

Το πώς θα αντιμετωπίσουμε και θα διαχειριστούμε το άγχος είναι κρίσιμης σημασίας.

Φωτογραφία: Pexels
Φωτογραφία: Pexels

 Ας δούμε, λοιπόν, μερικές συμβουλές για να αντιμετωπίσουμε το άγχος στην δουλειά:

1. Πάρτε βαθιές αναπνοές

Αναπνεύστε σωστά γιατί βοηθά πολύ. Πάρτε μια βαθιά εισπνοή από τη μύτη, κρατήστε τη μέχρι να μετρήσετε ως το τρία και εκπνεύστε από το στόμα .Επαναλάβετε μέχρι που να βρει η αναπνοή σας τον κανονικό της ρυθμό.

2. Κλείστε τα μάτια και κάντε μια θετική σκέψη

Η θετική σκέψη βοηθά στη διαχείριση του άγχους. Κλείστε τα μάτια και σκεφτείτε κάτι που σας κάνει να νιώθετε όμορφα. Ενα μέρος, ένα πρόσωπο, μια στιγμή που σας κάνει να χαμογελάτε.

3. Πηγαίνετε μια βόλτα για λίγο έξω

Ζητήστε να βγείτε από το γραφείο και να πάτε για μια μικρή βόλτα. Επειδή η αδρεναλίνη σας έχει χτυπήσει κόκκινο πρέπει να ηρεμήσετε.

PEXELS
PEXELS

4. Γυμνάστε το σαγόνι σας

Τοποθετήστε και τις δύο παλάμες στα πλαινά του προσώπου, τα μικρά σας δάχτυλα να ακουμπούν στα κλειστά βλέφαρά σας, και οι δείκτες στα αυτιά σας. Τώρα ανοιγοκλείσε το σαγόνι σας. Κάντε το αυτό για λίγα λεπτά και θα αρχίσετε να χαλαρώνετε.

5. Τεντωθείτε 

Σηκωθείτε από την καρέκλα και τεντωθείτε για 10 λεπτά. Κάντε λίγο μασάζ στα πόδια και τα χέρια σας. Αυτό θα σας χαλαρώσει.

6. Περπατήστε λίγο

Κάντε ένα διάλειμμα και περπατήστε λίγο. Είναι σημαντικό αν μπορείτε να ξεκουράζεστε έστω και 5 λεπτά. Ειδικά αν δουλεύετε μπροστά από έναν υπολογιστή.

7. Μίληστε σε κάποιον που έχει θετική διάθεση 

Πάρτε τηλέφωνο κάποιον που σας δημιουργεί θετικά συναισθήματα ή μιλήστε σε κάποιον από το γραφείο που είναι φίλος σας. Πείτε κάτι άσχετο με τη δουλειά.

8. Σκεφτείτε μια εκδρομή που θέλετε να πάτε

Πηγή: bovary.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ