Πώς να διώξω τις αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα;

95
ψυχολογία

Οι 6 τεχνικές των life coaches για να μη σε καταλαμβάνουν οι αρνητικές σκέψεις.

Πώς να διώξω τα αρνητικά συναισθήματα και τις αρνητικές σκέψεις; Κάθε συναισθηματική αναστάτωση προκαλείται από έλλειψη αρμονίας, ανισορροπία και άλυτα θέματα, από το παρελθόν ή το παρόν σου, μέσα στο συναισθηματικό σώμα. Τώρα, και άκου το αυτό, το 98% αυτών των «ταραχών» είναι αυτό που λαμβάνεις από άλλους ανθρώπους.

Σωστά, προσλαμβάνεις συνεχώς τα συναισθήματα και τις σκέψεις άλλων ανθρώπων. Το σώμα σου είναι μια εκπληκτική μηχανή, ένας «αισθητήρας ενέργειας» και έχει τη δική του συναίσθηση. Είναι σχεδιασμένο για να σου δίνει αισθητηριακές πληροφορίες, όμως οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν καν πως πολλές φορές προσλαμβάνουν τη συναισθηματική αναστάτωση κάποιου άλλου.

Μήπως σε χαρακτηρίζουν συχνά ως πολύ ευαίσθητη; Η αλήθεια είναι πως η ευαισθησία σου είναι στην πραγματικότητα ένα δώρο – η ικανότητά σου. Το πρόβλημα όμως δεν είναι η ευαισθησία σου, είναι πως παίρνεις την ενέργεια των άλλων και την κάνεις δική σου.

Οπότε, «πώς μπορώ να διώξω τις αρνητικές σκέψεις και αρνητικά συναισθήματα;» θα αναρωτηθείς. Για αρχή, ακολούθησε αυτές τις 6 πολύτιμες συμβουλές για να διατηρείς τα συναισθήματά σου υπό έλεγχο και είσαι πιο ευτυχισμένη.

Πώς θα διώξω τα αρνητικά συναισθήματα;

1. Ρώτησε τον εαυτό σου, «σε ποιον ανήκει αυτό το συναίσθημα που νιώθω;»

Ίσως αρχίσεις να νιώθεις καλύτερα προτού καν προλάβεις να απαντήσεις αυτή την ερώτηση.

2. Μην αντιδράς

Η αντίδραση σημαίνει πως κρίνεις αυτό που βιώνεις. Για παράδειγμα, μπορεί να κρίνεις κάποιον ότι έχει συμπεριφερθεί λάθος σε μια ιδιαίτερη περίπτωση. Αντί να το κάνεις αυτό, απλά πες στον εαυτό σου ότι η προσέγγισή του μπορεί να είναι υπό μια διαφορετική οπτική γωνία και εσύ να αντιμετωπίζεις τα πράγματα διαφορετικά. Αυτό σε εμποδίζει να πάρεις πολύ προσωπικά αυτό που συμβαίνει.

3. Αποδέξου, αντί να αντισταθείς

Να είσαι ουδέτερη. Άφησε την αρνητικότητα ή την επίκριση που έρχεται στο δρόμο σου να γλιστρήσει προσπερνώντας σε.

4. Διάλεξε μια διαφορετική οπτική

Ανάλαβε δράση επιλέγοντας μια διαφορετική οπτική γωνία. Αν αφήσεις τον αρνητισμό να σε καταλάβει, επιλέγεις να πάρεις μια δύσκολη κατάσταση στα σοβαρά και να σε επηρεάσει. Κάνε μια διαφορετική επιλογή. Ρώτησε τον εαυτό σου, τι επιλέγω να βιώσω τώρα;

5. Άσε το να φύγει

Απελευθέρωσέ το κάνοντάς το μέρος του παρελθόντος σου. Μείνε παρούσα. Πίστευε στον εαυτό σου. Κάθε νέα στιγμή είναι η ευκαιρία σου να παίξεις και να κερδίσεις κάτι καινούργιο.

6. Να είσαι ευγνώμων

Να είσαι ευγνώμων για αυτή την εμπειρία. Ευχαρίστησε το σώμα σου που σου δίνει περισσότερη εγρήγορση.

Δες μία λίστα θετικών συναισθημάτων και τρόπων σκέψης για να εστιάσεις

  • Αποδοχή: Τα πάντα είναι αυτό που είναι.
  • Ενέργεια: Από αυτή είναι φτιαγμένη η ζωή.
  • Χαρά: Που έχεις γεννηθεί σε αυτή τη ζωή.
  • Δημιουργικότητα: Που έχεις έρθει εδώ για να βιώσεις – να δημιουργήσεις επάνω στη δημιουργία.
  • Ηρεμία: Μια επιλογή που είναι πάντοτε εφικτή.
  • Ελευθερία: Να βρίσκεσαι σε κατάσταση αποδοχής για ό,τι συμβαίνει.
  • Σοφία: Κάθε κύτταρο του σώματός σου είναι συντονισμένο με την Παγκόσμια Νοημοσύνη.
  • Ειρήνη: Αυτό που είναι πραγματικά πιθανό σε αυτή τη γη.
  • Αρμονία: Όταν είσαι σε επαφή με τον ανώτερο εαυτό σου.
  • Υγεία: Να βρίσκεσαι σε κατάσταση συμφωνίας με τη ζωή.
  • Αφθονία: Η αλήθεια του τι είναι πραγματικά η ζωή.
  • Αγάπη: Ποια είσαι στ΄ αλήθεια.

 

Πηγή

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here