Διάσημα ζευγάρια που συνεργάστηκαν και χώρισαν

335
Διάσημα ζευγάρια που συνεργάστηκαν και χώρισαν

Οι ελληνικοί έρωτες που δεν άντεξαν την καθημερινή ρουτίνα και έληξαν άδοξα.

Ο Λιάγκας και η Σκορδά δεν είναι μόνοι. Η ”κατάρα” που λέγεται ”μαζί στο σπίτι, μαζί στην δουλειά” έχει ”χτυπήσει” κι άλλα ζευγάρια. Σε αρκετές περιπτώσεις, φυσικά, τα διάσημα power couples που δοκιμάστηκαν, άντεξαν στο χρόνο. Έγιναν ”ιστορικά δίδυμα”, μουσικά, κινηματογραφικά, θεατρικά. Σε άλλες, η καθημερινότητα, η συνήθεια, η τριβή, ”κατάπιαν” τον έρωτα. Και ήρθε το τέλος.

Αλίκη Βουγιουκλάκη – Δημήτρης Παπαμιχαήλ

Το πιο διαχρονικό ζευγάρι της ελληνικής show-biz, ζούσε για χρόνια, έναν έρωτα – πόλεμο. Ο ανταγωνισμός τους, που είχε αρχίσει από τη σχολή του Εθνικού και συνεχίστηκε και στο σινεμά, (σ.σ. κόντρες για το ταλέντο, τη δημοφιλία τους, τη σειρά των ονομάτων στους τίτλους), μετά το γάμο τους, μεταφέρθηκε, αναπόφευκτα και στο θέατρο. ‘Οπως λένε οι άνθρωποι που τους γνώρισαν ”η Αλίκη πάντα ήθελε την πρωτιά στη μαρκίζα και στη σχέση: Βουγιουκλάκη – Παπαμιχαήλ. Εκείνη, όμως, την εποχή δικαιωματικά, λόγω των πολύ σπουδαίων ερμηνειών του στο θέατρο, μπροστά έπρεπε να είναι ο Δημήτρης…”

Ο Παπαμιχαήλ, ως Πειραιώτης και καθαρόαιμο αρσενικό, έφερε βαριά τον παραγκωνισμό του στο δεύτερο ρόλο του ”βασιλεύοντος συζύγου”. Από το 1964 ως το 1973, που συνεργάστηκαν θεατρικά, ως συν-θιασάρχες, επέμενε να ανεβάζουν έργα ”σοβαρά”, κλασικού ρεπερτορίου – Όσμπορν, Τσβάιχ, Μομ, Νιλ Σάιμον – τα οποία, το λαϊκό κοινό της Αλίκης έβρισκε ”δύσπεπτα”. Συνήθως, κατέβαιναν στη μέση της σεζόν – κι έτρεχε μετά εκείνη στον Σακελλάριο, ή στους Τσιφόρο – Βασιλειάδη, να τους ζητήσει μια κωμωδία για να γεμίσει το ταμείο.

Με τον καιρό, η ένταση και οι απογοητεύσεις της δουλειάς, βάρυναν αφόρητα τη σχέση τους. Ο Παπαμιχαήλ άρχισε να παίρνει βάρος, να πίνει, να φέρεται βίαια. Τη ζήλευε φριχτά. Και η Αλίκη το ίδιο. Οι καυγάδες τους ήταν ομηρικοί. Χώρισαν τον Ιούλιο του 1974. Στην αγωγή διαζυγίου ως αιτία, καταγράφηκε το ”ασυμφωνία χαρακτήρων”.

Άννα Βίσση – Νίκος Καρβέλας

Εδώ δεν μιλάμε απλά για ένα καλλιτεχνικό δίδυμο, αλλά για Ιστορία. Για πάνω από 20 δίσκους. Για αμέτρητα σουξέ, για πωλήσεις που ξεπερνούν τα 10.000.000 αντίτυπα παγκοσμίως – πωλήσεις ασύλληπτες, που, με δεδομένο τον σημερινό τρόπο διανομής ή μάλλον ”διάχυσης” της μουσικής, δεν πρόκειται να επαναληφθούν ποτέ. Για συμμετοχή σε τρεις όπερες και ένα μιούζικαλ. Για περισσότερα από 60 βραβεία κάθε είδους.

Ως ”μούσα του Καρβέλα”, η Άννα Βίσση έχτισε μια μεγαλειώδη καριέρα που εκτείνεται σχεδόν σε 4 δεκαετίες – ουσιαστικά οι δυό τους είναι μαζί από το 1981 μέχρι σήμερα (με ένα μικρό διάλειμμα τεσσάρων χρόνων και του δίσκου ”Απαγορευμένο”). Φυσικά, ερωτεύτηκαν ο ένας τον άλλο και οι δυο τους την μουσική και παντρεύτηκαν το 1983. Έκαναν ένα παιδί, τη Σοφία. Χώρισαν 9 χρόνια αργότερα το 1992, αν και συνέχισαν, για πολύ καιρό να μένουν κάτω από την ίδια στέγη και να συνεργάζονται.

Κι αυτό, είναι το ενδιαφέρον στην περίπτωσή τους: στην ουσία, το μέγεθος του έργου που μοιράστηκαν ο Νίκος Καρβέλας και η Άννα Βίσση, αυτό που δημιούργησαν, υπερβαίνει, την προσωπική τους ιστορία. Ακόμα και αν υποθέσουμε πως είχαν καλλιτεχνικές διαφωνίες ή προσωπικές διαφορές, κατά έναν τρόπο περίεργο, η καλύτερή τους ”εμπορική” περίοδος, ήταν η δεύτερη δεκαετία της συνεργασίας τους, (δίσκοι Κλιμα Τροπικό, Τραύμα, Αντίδοτο) οπότε  ήταν ήδη χωρισμένοι. Το διπλό άλμπουμ ”Κραυγή” της Άννας σε στίχους και μουσική του Νίκου, πούλησε πάνω από 350.000 αντίτυπα, έγινε 7 φορές πλατινένιο και είναι ένα από τα εμπορικότερα όλων των εποχών.

Σε τελική ανάλυση ο Νίκος Καρβέλας δεν ήταν απλά ο ”συνεργάτης” της Άννας Βίσση – περισσότερο, έγινε ο Πυγμαλίωνάς της. Πήρε το θείο ταλέντο της και έπλασε την καλλιτεχνική περσόνα της. Την ”έλυσε”, την απελευθέρωσε. Της υπαγόρευσε το μουσικό ύφος, που έγινε η σφραγίδα της κάνοντάς την να απαρνηθεί το  έντεχνο, για το ποπ, το λαϊκό, το ροκ. Και εφόσον έγινε ο προσωπικός της συνθέτης μοιράστηκε την επιτυχία της. Θα ήταν αλλιώς αν δεν είχαν συναντηθεί; Μπορεί, αλλά τώρα πια δεν θα το μάθουμε ποτέ.

Έλλη Κοκκίνου – Παναγιώτης Βασιλειάδης

Η γνωριμία τους πάει πίσω στο 2000, όταν η Έλλη Κοκκίνου τραγουδούσε στον νυχτερινό κέντρο του επιχειρηματία Παναγιώτη Βασιλειάδη – εξαρχής, φάνηκε πως και οι δύο είχαν βρει αυτό που ζητούσαν. Εκείνη τον έρωτα και την φροντίδα ενός άντρα πετυχημένου, ισχυρού, τον ”πατερούλη” στη θέση του πατέρα που της είχε στερήσει το διαζύγιο των γονιών της. Εκείνος, μια όμορφη, νεαρή σύντροφο. Ένα αληθινό, ακατέργαστο, ανερχόμενο ταλέντο κι ένα όνομα, στο εξής το πρώτο την μαρκίζα των μαγαζιών του.

Με τον Παναγιώτη στο πλευρό της, ο οποίος για χρόνια λειτουργούσε και ως άτυπος manager και με τα τραγούδια του Φοίβου, η Έλλη Κοκκίνου εκτοξεύτηκε στο ταβάνι της ελληνικής showbiz. To αστέρι της έλαμψε. Παντρεύτηκαν στις 4 Σεπτεμβρίου 2007. Λίγους μήνες αργότερα, τον Μάιο του 2008, γεννήθηκε  ο γιος τους ο Αλέξανδρος. Το 2010 έκαναν γνωστό, πως θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, χωρίς ποτέ να εξηγήσουν το ”γιατί”. Οι κακές γλώσσες, φυσικά, μίλησαν και είπαν ό,τι λένε σε αυτές τις περιπτώσεις: η Έλλη είχε ”πέσει” πάνω στο παιδί, άλλες γυναίκες είχαν ”πέσει” πάνω στον Παναγιώτη. Η μόνη αναντίρρητη αλήθεια είναι πως το διαζύγιό τους ήταν δύσκολο με πολλές  – κυρίως οικονομικές – αντεκδικήσεις. Πρόσφατα, πάντως, οι σχέσεις τους αποκαταστάθηκαν και εγκαινίασαν νέο κύκλο συνεργασίας.

Τζένη Μπαλατσινού – Πέτρος Κωστόπουλος

Στις αρχές Ιουλίου 2014, μια βδομάδα μετά την αυλαία της εκπομπής τους – ο Πέτρος Κωστόπουλος και η Τζένη Μπαλατσινού, με μια κοινή ανάρτηση, στις ιστοσελίδες τους  γνωστοποίησαν το χωρισμό τους. Πολύ προσεκτικά, πολύ συναισθηματικά. ”Μετά από πολύ πόνο, αλλά κι αμηχανία, εξαιτίας του δημοσίου χαρακτήρα της ανακοίνωσης, θα θέλαμε να δηλώσουμε ότι δεν είμαστε πια ζευγάρι. Αφού προσπαθήσαμε και οι δύο για αρκετό καιρό να σώσουμε τον γάμο μας, καταλήξαμε στην απόφαση να χωρίσουμε και να διατηρήσουμε ανέπαφα όλα τα αποθέματα αγάπης και αλληλοεκτίμησης. Παραμένουμε πάνω απ’ όλα οικογένεια και ομάδα στη δουλειά μας”.

Σχεδόν 2 χρόνια αργότερα, ο Πέτρος Κωστόπουλος στον πρόλογο της εκπομπής του ”Βράδυ” στον Alpha, έκανε λόγο για την κατάρα που κατατρέχει τα ζευγάρια των πρωινών εκπομπών ”Θέλει κανένας να χωρίσει από εσάς; Υπάρχει ένας καλός τρόπος να χωρίσεις. Ο καλύτερος τρόπος να χωρίσεις είναι η τηλεόραση. Δηλαδή, είσαι μια χαρά ζευγάρι (γέλια) και πας και κάνεις τηλεόραση, πρωινό. Την κάθισες τη βάρκα! Πάω εγώ με τη Μπαλατσινού, πάρε τον κάτω! Πάει ο Λιάγκας με την άλλη, το παλεύουν το παλεύουν, πάνε και αυτοί κάτω! Ξέρετε γιατί έφυγαν οι άλλοι (σ.σ. Μάρκος Σεφερλής και Έλενα Τσαβαλιά) από το Mega νωρίς; Για να μη χωρίσουν! Ενώ η Ντορέττα ήταν χωρισμένη. Λέω λοιπόν στην Καραβάτου και τον Κρατερό να προσέχουν να μην την κάνουν”.

Στην πραγματικότητα, βέβαια, οι λόγοι του διαζυγίου Μπαλατσινού – Κωστόπουλου προϋπήρχαν. Φήμες λένε πως τουλάχιστον δύο φορές τα τελευταία χρόνια, πολύ πριν παρουσιάσουν, ως ζευγάρι το πρωινό του MEGA, είχαν φτάσει -σχεδόν- ως τα γραφεία ενός δικηγόρου αλλά γύρισαν πάλι πίσω. Αλλά η κρίση, το ”ναυάγιο” της ΙΜΑΚΟ και, κυρίως, η – ομολογημένη -κατάθλιψη του Πέτρου ”έπνιξαν” τη σχέση τους, σε μια θάλασσα προβλημάτων. Αν και ο Πέτρος πάντα αναγνώριζε πως στη Τζένη χρωστούσε το ότι ”στεκόταν ακόμα” όρθιος, οι εντάσεις μεταξύ τους δεν έλειπαν, Διαφωνίες που αφορούσαν το μέλλον τους, τις επαγγελματικές τους – κοινές ή όχι – επιλογές, τα οικονομικά βάρη που η Τζένη έκρινε πως απειλούσαν την ασφάλεια των παιδιών τους Ακόμα και στην εκπομπή, στα διαλείμματα, δεν πολυμιλούσαν. Κανά δυό φορές, οι κάμερες είχαν ”τσακώσει” την Τζένη Μπαλατσινού να βουρκώνει, όταν νόμιζε πως δεν την έβλεπε κανείς. Μετά την ανακοίνωση του διαζυγίου ο Πέτρος Κωστόπουλος θα εξομολογούνταν στον Θέμο Αναστασιάδη ότι ”εγώ έκανα εκπομπή έξι μήνες χωρισμένος και δεν το ήξερε κανείς”.

Όσο για τη Τζένη, σε μια ανάλογη στιγμή ειλικρίνειας όταν κλήθηκε να σχολιάσει το διαζύγιο Λιάγκα – Σκορδά, είπε: ”Είναι πολύ δύσκολο να δουλεύεις με τον άντρα σου στην ίδια δουλειά. Εγώ απέφευγα για πάρα πολλά χρόνια να είμαι στο ίδιο γραφείο με τον Πέτρο. Δεν είναι εύκολο, ειδικά όταν είναι δύο δυνατές προσωπικότητες, πρέπει τα όρια να είναι πολύ καλά δομημένα, ώστε να ξέρει ο καθένας που μπαίνει και ως που φτάνει ο άλλος.”

Χριστίνα Μαραγκόζη – Αντώνης Βαρδής

Γνωρίστηκαν στα μέσα της δεκαετίας του ’80. Εκείνος ήταν ήδη ένας αναγνωρισμένος συνθέτης, εκείνη μια νεαρή upcoming τραγουδίστρια από την Καβάλα. Tην ερωτεύτηκε παράφορα και όπως λένε αυτοί που τους έζησαν υποσχέθηκε να την κάνει ”μεγάλη και τρανή”. Κράτησε την υπόσχεσή του. Συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 1986, στο περίφημο ”Συγκάτοικοι είμαστε όλοι στην τρέλα”, τον δεύτερο προσωπικό δίσκο του Αντώνη Βαρδή κι ένα χρόνο μετά, το 1987, στο δικό της ντεμπούτο στη δισκογραφία, το ”Σ’ ακολουθώ”, το οποίο ”φιλοξενούσε” και το super hit ντουέτο τους ”Θα προχωράμε μαζί” σε στίχους Γιάννη Πάριου.

Ακολούθησαν και άλλοι δίσκοι, και άλλα σουξέ (Θα εκραγώ, Έφυγες, Ελεύθερο πεδίο) και ένας γάμος – ο δεύτερος για τον Αντώνη. Χώρισαν το 1955, μάλλον επεισοδιακά, ιδίως μετά από μια συνέντευξη εκείνης στο περιοδικό Ciao, όπου τον κατηγορούσε πως την απατούσε, την έδερνε, της είχε στερήσει την μητρότητα, της είχε αποσπάσει χρήματα κ.λπ. Σε άλλο έντυπο έκανε λόγο για ”ανταγωνισμό” και για ”φθορά”. Ο Αντώνης Βαρδής απάντησε απλά πως ”είχαμε πολλά προβλήματα με τη Χριστίνα και προσπαθούσαμε να τα κρατήσουμε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας”.

Οι σχέσεις τους αποκαταστάθηκαν πολύ αργότερα όταν ήδη, ο Αντώνης ήταν βαριά άρρωστος. Μόλις πέρσι, η Χριστίνα Μαραγκόζη – της οποίας η καριέρα έκανε μια μεγάλη βουτιά, μετά το διαζύγιο – μίλησε ανοιχτά για τη συνεργασία τους: ”Είναι αλήθεια ότι υπήρχε ‘χημεία’ μεταξύ μας και ο κόσμος μας αγαπούσε και μας στήριζε. Μας ήθελαν μαζί. Ξέρετε όταν βλέπεις κλασικά ζευγάρια όπως στην κινηματογραφική οθόνη, σαν τον Παπαμιχαήλ με την Βουγιουκλάκη τους ήθελες μαζί και όχι χώρια γιατί έτσι ήταν το όλο παραμυθένιο σκηνικό. Σε προσωπικό επίπεδο που με ρωτήσατε, θα έλεγα ότι ναι ήταν ανασταλτικός παράγοντας το γεγονός ότι ήμασταν ζευγάρι και στην ζωή”.

Μαρινέλλα – Στέλιος Καζαντζίδης

Τον Ιούλιο του 1957, κάποιο ζεστό βράδυ ο Στέλιος Καζαντζίδης επισκέφτηκε το ”Πανόραμα” στη Θεσσαλονίκη για να ακούσει ένα φίλο του μπουζουξή, το Στέλιο Ζαφειρίου. Η Μαρινέλλα ήταν στο πάλκο. Για να τον τιμήσει, είπε ένα τραγούδι του, το ”Πιο πικρό ψωμί”. Του άρεσε. Της πρότεινε να συνεργαστούν. Ό,τι ακολούθησε είναι Ιστορία. Για μια οκταετία πρωταγωνιστούσαν παντού, από το ”Λουξεμβούργο”, το παραθαλάσσιο κέντρο της Θεσσαλονίκης, μέχρι το Carnegie Hall της Νέας Υόρκης. Τραγούδησαν Τσιτσάνη, Παπαϊωάννου, Χιώτη, Καλδάρα, Παπαγιαννοπούλου, Βίρβο, Θεοδωράκη, Χατζιδάκι, Λεοντή, Ξαρχάκο, Λοΐζο, Μαρκόπουλο. Εμφανίστηκαν στο σινεμά, στο θέατρο. Έδεσαν οι φωνές τους και οι καρδιές τους.

Παντρεύτηκαν στις 7 Μαΐου του 1964 με κουμπάρους την Πόλυ Πάνου και τον Στέλιο Πελαγίδη. ”Από τον Στέλιο” θα΄λεγε αργότερα η Μαρινελλα, έμαθα πάρα πολλά. Ούτε ο ίδιος ξέρει πόσα με δίδαξε. Από κείνον πήρα τον τρόπο που τραγουδάω. Ο Καζαντζίδης είχε πολύ καλή άρθρωση. Τραγουδώντας μαζί του άρχισα να τον μιμούμαι και εγώ σ’ αυτό, στον τρόπο με τον οποίο έλεγε τα φωνήεντα. Κατάλαβα ότι ο λαιμός είναι ένα μπουρί. Με τον τρόπο που τραγούδαγε ο Στέλιος το μπουρί γέμιζε όλο. Ποτέ δεν μου έδειξε ο ίδιος με ποιον τρόπο έπρεπε να λέω το άλφα, το έψιλον, το όμικρον. Έπρεπε να το μάθω μόνη μου, να μπορώ να το λέω και εγώ…” Και το έμαθε.

Σύντομα φάνηκε πως στο πλευρό του άντρα της, ως αιώνιο ”σεκόντο” του, η φωνή της, το εύρος, το ταλέντο της, αδικούνταν. Έπρεπε να τραγουδάει καθιστή πάντα σε μια καρέκλα, να ντύνεται απλά με μια φούστα και ένα πουκαμισάκι καθώς ο Καζαντζίδης πίστευε στην ουσία της μουσικής και όχι στο show. Όπως θυμούνται οι φίλοι τους, ”Του Στέλιου του άρεσε η ήρεμη ζωή. Ήταν ανατολίτης στη συμπεριφορά του. Ήθελε τη γυναίκα στο σπίτι. Όμως η Μαρινέλλα είχε μεγάλο ταλέντο. Ήθελε να προχωρήσει και να κάνει μεγάλα πράγματα στις πίστες και στα θέατρα.” Χώρισαν τον Ιούλιο του 1965. Μετά το διαζύγιο, η Μαρινέλλα σηκώθηκε από την καρέκλα, έκοψε τα μαλλιά της ακόμα πιο κοντά, φόρεσε καμπάνα παντελόνι και έχτισε μια καινούργια, τεράστια καριέρα.

Διαβάστε επίσης: Το ήξερες πως τόσο καιρό χρησιμοποιούσες το άρωμα σε λάθος σημεία του σώματός σου;

 

Πηγή