Αυτή η καθημερινή συνήθεια των 10 δευτερολέπτων θα σε κρατήσει αδύνατη για πάντα

211
βάρος απώλεια συνήθεια καθημερινή

Η αυξομείωση του σωματικού βάρους κάνει κακό στην καρδιά και γενικότερα στην υγεία μας, τονίζουν οι ειδικοί.

Οπως εξηγούν δραστικές δίαιτες και απότομες αυξομειώσεις βάρους οδηγούν σε κακή εικόνα σώματος και σε προβλήματα υγείας.

Δίαιτες που αποκλείουν ολόκληρες ομάδες τροφίμων και που υπόσχονται υπερβολική απώλεια βάρους σε πολύ μικρό διάστημα έχουν σαν αποτέλεσμα να χάνουμε βάρος στην αρχή, αλλά στη συνέχεια να παίρνουμε ξανά κιλά.

Γι΄ αυτό λοιπόν ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο για απώλεια βάρους περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις διατροφικές ομάδες (κρέας, ψάρι, κοτόπουλο, λαδερά φαγητά, όσπρια, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά), σε συγκεκριμένη ποσότητα και με συγκεκριμένη συχνότητα εβδομαδιαίως.

Οι διατροφολόγοι επίσης σημειώνουν για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος ότι το καθημερινό ζύγισμα μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο. Η προσεκτική, καθημερινή καταγραφή του σωματικού βάρους μπορεί να παίζει ρόλο-κλειδί στο αδυνάτισμα και στη διατήρηση του σωματικού βάρους.

Το καθημερινό ζύγισμα όπως εξηγούν βοηθά στη ρύθμιση του σωματικού βάρους και μετά από έρευνες διαπιστώθηκε ότι όσοι ζυγίζονται καθημερινά είναι πιο πιθανό να χάσουν βάρος από εκείνους που δεν ζυγίζονται.

Shutterstock
Shutterstock

Έχει παρατηρηθεί ότι πολλοί άνθρωποι που έχουν χάσει βάρος κάνοντας δίαιτα μέσα σε ένα χρονικό διάστημα, έχουν πάρει ξανά περίπου το ένα τρίτο από τα κιλά αυτά.

Αυτό συμβαίνει γιατί φτάνοντας στο στόχο τους, νιώθουν καλά, επαναπαύονται και σιγά σιγά επιστρέφουν στις ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες. Το καθημερινό ζύγισμα είναι ένας τρόπος για να διατηρείς τον έλεγχο και να αποφύγεις αυτή την παγίδα.

Το καθημερινό ζύγισμα αποτελεί ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσει κανείς την προσπάθεια να αδυνατίσει. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι ζυγίζονται καθημερινά έχουν τριπλάσιες πιθανότητες να περιορίσουν τις θερμίδες που καταναλώνουν καθώς βλέπουν καθημερινά την πρόοδό τους.

Αν κάποιος θέλει να αδυνατίσει, πρέπει κατ’ αρχήν να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και να δει στ’ αλήθεια πόσα κιλά είναι. Στη συνέχεια, χρειάζεται μία ζυγαριά και ένα κομμάτι χαρτί για να παρακολουθεί την πορεία του και να τροποποιεί αναλόγως τη διατροφή του, τονίζουν οι διατροφολόγοι.

 

 

 Πηγή: bovary.gr

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ