5 τρόποι που το τρέξιμο σε κάνει καλύτερη

209
fintness τρέξιμο άσκηση υγειά

Ανακάλυψε παρακάτω 5 τρόπους που το τρέξιμο σε κάνει καλύτερο άνθρωπο και η νο1 κίνηση που πρέπει να κάνεις αν θέλεις να ξεκινήσεις τρέξιμο.

Δημιουργεί πνευματική σκληρότητα

Δένοντας τα running παπούτσια σου δίνεις… ψήφο εμπιστοσύνης στον εαυτό σου. Όταν βλέπεις τον εαυτό σου να επιμένει, αυτό σου δημιουργεί αυτοπεποίθηση και την εμπιστοσύνη πως είσαι εκείνη η γυναίκα που μπορεί να ξεπεράσει τα εμπόδια της ζωής. Όπως το σώμα σου χρειάζεται χρόνο για να προσαρμοστεί όταν ξεκινά τρέξιμο, έτσι χρειάζεσαι και χρόνο να προσαρμοστείς στις αλλαγές που συμβαίνουν, αλλά τώρα είσαι περισσότερο σίγουρη πως θα τα καταφέρεις.

Σε βοηθά να βρεις το «δώρο» όταν υποφέρεις

Το τρέξιμο μπορεί, επίσης, να σε βοηθήσει να εκτιμήσεις τις επίπονες και challenging εμπειρίες. Όταν θα τρέχεις και θα σκέφτεσαι ότι δεν μπορείς άλλο και θα λες «λίγο ακόμα…» θα διαπιστώσεις πως αφενός, στο τέλος, τα κατάφερες και αφετέρου θα είσαι ευγνώμων γιατί έγινες πιο δυνατή μέσα από αυτό. Επιπλέον, το τρέξιμο μπορεί να αποτελέσει έναν μηχανισμό διαχείρισης άλλων δύσκολων στιγμών εκτός fitness.

Αυξάνει τη δυνατότητά σου για αλλαγή

Το τρέξιμο μπορεί να δείξει στους ανθρώπους πως είναι ικανοί να κάνουν μια θετική αλλαγή στη ζωή τους και να διοχετεύσουν την ενέργεια τους σε κάτι καλύτερο. Αυτό, φυσικά, μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλές πτυχές της ζωής.

Ενισχύει την αυτοπεποίθηση σου

Μόλις ξεκινήσεις να τρέχεις τακτικά και να απολαμβάνεις την ευφορία που σου προσφέρει το τρέξιμο θα διαπιστώσεις πόσο σημαντικό είναι να βάζεις σε προτεραιότητα τον εαυτό σου και τη χαρά σου. Το boost αυτοπεποίθησης που σου χαρίζει το τρέξιμο μπορεί να αλλάξει το mindset σου γενικότερα και ειδικότερα σε σχέση με τους σημαντικούς άλλους της ζωής σου.

Ενθαρρύνει την ταπεινότητα σου

Σου έχει συμβεί να τρέχεις και ξαφνικά να βγεις εκτός αγώνα επειδή τραυματίστηκες; Ή, ίσως, να είχες έναν απαίσιο αγώνα παρά την έντονη και αφοσιωμένη προπόνησή σου. Τρέχοντας θα βιώσεις πολλές αναποδιές, από τον κακό καιρό μέχρι κάποιο τραυματισμό και θα συνειδητοποιήσεις πως κανένας δρομέας δεν απαλλάσσεται από τις κακουχίες. Τελικά, αυτές οι ατυχίες είναι που θα σε κάνουν καλύτερη στο τρέξιμο και ανθεκτική – κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Πηγή: shape.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ