5 διατροφικές συμβουλές που θα αλλάξουν το σώμα και τη διάθεσή σας αυτό το φθινόπωρο

35
5-diatrofikes-sumvoyles-gia-to-fthinoporo
Εμπιστευτείτε τις συμβουλές των ειδικών για καλύτερη πέψη και λιγότερο άγχος.
fthinoporini-diatrofi
Η διαλειμματική νηστεία μπορεί εύκολα να ενταχθεί στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα
To μέτρο είναι πάντα ο βασικός κανόνας και οι συνήθειές μας σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να επιβαρύνουν ή καταπονούν τον οργανισμό μας. Δεν χρειάζεται να εξαντλείτε το σώμα σας, ούτε να φτάνετε στο σημείο να πεινάτε, μπορείτε όμως να έχετε κάποιες συγκεκριμένες ώρες που θα σταματάτε το φαγητό. Όπως για παράδειγμα η μέθοδος 16:8 που θα δώσει στο σώμα χρόνο να αφομοιώσει πιο αποτελεσματικά την τροφή, ενώ ταυτόχρονα θα ενθαρρύνει την ανανέωση των κυττάρων. Κατά το μεγαλύτερο μέρος αυτού του διαστήματος, πιθανώς θα κοιμάστε και έτσι αν θέλετε να το δοκιμάσετε, η συγκεκριμένη μέθοδος μπορεί να σας φανεί πιο εφικτή σε σχέση με άλλες πιο σκληρές μεθόδους νηστείας.
Πάρτε χρόνο να ηρεμήσετε και να ξεκουραστείτε
Το στρες είναι αναπόφευκτο πολλές φορές στη ζωή μας και το πρώτα βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να έχετε αυτογνωσία όταν διανύετε μια αγχώδη περίοδο. Αυτό θα σας βοηθήσει να μετριάσετε το άγχος και να γίνετε πιο ανθεκτικοί. Το ιδανικό σημείο για να ξεκινήσετε την αντιμετώπισή του είναι βάζοντας το διαλογισμό στη ζωή σας. Επίσης ένα detox από τις ψηφιακές πλατφόρμες τα βράδια, μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε το μυαλό σας και να προετοιμάσετε το σώμα σας για ξεκούραση – πολλές έρευνες έχουν δείξει πόσο κακό μπορεί να κάνει το blue light πριν τον ύπνο. Μειώστε το άγχος όσο περισσότερο μπορείτε, είτε αυτό θα γίνει με το να κάνετε λίγη γιόγκα ή με ένα χαλαρωτικό μπάνιο, είτε απλά να γελώντας με τους φίλους σας – ό, τι σας κάνει εσάς να αισθάνεστε ήρεμοι.
Προσπαθήστε να τρώτε 3 ώρες πριν τον ύπνο
Στην κινεζική ιατρική, η χρονοβιολογία είναι πολύ σημαντική αφού σε έναν κύκλο 24 ωρών, κάθε όργανο έχει συγκεκριμένο χρόνο στον οποίο λειτουργεί στο βέλτιστο επίπεδό του. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια της νύχτας, το συκώτι είναι σε θέση να αποτοξινωθεί, ωστόσο αν φάμε παραπάνω λίγο πριν την ώρα που πέφτουμε για ύπνο, το σώμα μας καταπονείται και δυσκολεύεται να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
Κρυοθεραπεία στο σπίτι, εναλλαγές από πολύ ζεστό ντούζ σε κρύο
Η έκθεση μας σε χαμηλές θερμοκρασίες μπορεί να έχει πολλά οφέλη, γι ‘αυτό και η κρυοθεραπεία είναι κάτι πολύ καλό για το σώμα μας. Στοιχεία δείχνουν ότι μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στη μείωση της φλεγμονής στο σώμα, στη βελτίωση του ύπνου, στο ανοσοποιητικό σύστημα, ενώ παράλληλα μπορεί να επιταχύνει και τον μεταβολισμό μας.
Πηγή: vogue.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here