3 Στοιχεία που πρέπει να περιορίσεις για να χάσεις κιλά για το καλοκαίρι:

61

Αλκοόλ:

Τα καλοκαιρινά κοκτέιλ και τα ποτά στις ταράτσες με θέα την Ακρόπολη ή με την θάλασσα, είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις για να χαλαρώσεις από δω και πέρα. Όμως η κατανάλωση αλκοόλ δεν είναι σύμμαχος σου στην προσπάθεια να χάσεις κιλά.

Το πρώτο λοιπόν που θα πρέπει να περιορίσεις είναι το αλκοόλ ειδικά αν θέλεις να χάσεις κιλά. Το θέμα όμως δεν είναι μόνο θερμιδικό. Το αλκοόλ ανεβάζει το σάκχαρο του αίματος, ειδικά αν δεν έχεις φάει.

Επιβραδύνει το μεταβολισμό και αυξάνει τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα προκαλώντας πρόωρη γήρανση. Οπότε αν επιθυμείς να έχεις ένα υγιές βάρος και λαμπερό δέρμα, περιόρισε την κατανάλωση αλκοόλ σε 1-2 ποτήρια αλκοόλ (κρασί, vodka , ουισκι, gin), 1-2 φορές την εβδομάδα. Επίσης απόφυγε τα κοκτέιλ, τα οποία είναι πολύ πλούσια σε θερμίδες και ζάχαρη.

Πρωτείνη:

Είναι πολύ σημαντική η κατανάλωση της πρωτεΐνης. Πολλοί πιστεύουν ότι όταν μιλάμε για πρωτεΐνη εννοούμε την πρωτεΐνική δίαιτα. Απαραίτητο είναι η ελάχιστη ποσότητα πρωτεΐνης για το σώμα μας σε συνδυασμό με ασκήσεις με αντιστάσεις για να συντηρηθεί η μυική μάζα.

Η πρωτεΐνη διακρίνεται σε ζωϊκή και φυτική. Ζωϊκή βρίσκουμε στο κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι, τα θαλασσινά, τα γαλακτοκομικά, τα αυγά. Φυτική πρωτεΐνη έχουν τα όσπρια, η κινόα, τα μανιτάρια, οι ξηροί καρποί και κάποια λαχανικά.

Υδατάνθρακες:

Οι υδατάνθρακες αποτελούν βασική πηγή ενέργειας και βοηθούν πολύ στη διάθεση και την πνευματική διαύγεια. Προτίμησε ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, δημητριακά ολικής αλέσεως, βρώμη, ρύζι καστανό, κινόα που έχει αυξημένη πρωτεΐνη.

Επίσης, πολλοί είναι εκείνοι που λανθασμένα πιστεύουν ότι ο υδατάνθρακας δεν μπορεί να καταναλωθεί βράδυ. Φυσικά και μπορεί όμως, σε συγκεκριμένη ποσότητα ανάλογα με το ημερήσιο διαιτολόγιο και τις θερμιδικές ανάγκες του καθενός.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ