10 tips για να αποκτήσετε ενέργεια μετά τις διακοπές

315
timeforcoffee-selfcare

Όλες οι συνήθειες που θα ενσωματώσουμε στην καθημερινότητα μας για να κάνουμε την μετάβαση από τις διακοπές λίγο πιο εύκολη.

Οι καλοκαιρινές διακοπές για τους περισσότερους φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος του και αν δεν είστε έτοιμοι να επανέλθετε και να αντιμετωπίσετε την επανέναρξη στην εργασιακή ρουτίνα και την καθημερινότητα, υπάρχουν λύσεις. Στην πραγματικότητα είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε. Απλώς υιοθετήστε μερικές απλές καθημερινές συνήθειες. Ο Stephan Jaulin, αποκάλυψε τη συνταγή του για να γεμίζει με ενέργεια όχι μόνο τη δύσκολη περίοδο μετά τις διακοπές, αλλά κάθε μέρα του χρόνου.

Ακολουθούν 10 τελετουργίες που πρέπει να εκτελείτε κάθε μέρα για να γεμίσετε γρήγορα τις μπαταρίες σας, χωρισμένες μεταξύ αυτών για το πρωί και εκείνων για το βράδυ.

timeforcoffee

Το πρωί

Καρδιακή συνοχή

Εισπνεύστε για 5 δευτερόλεπτα, εκπνεύστε για άλλα 5 και μετά επαναλάβετε την άσκηση για 3 λεπτά. Το αποτέλεσμα είναι άμεσο: πτώση της κορτιζόλης και επακόλουθη βελτίωση στη διαχείριση του στρες, αυξημένη παραγωγή δεϋδροεπιανδροστερόνης (DHEA), της ορμόνης της νεότητας και της ωκυτοκίνης, αυτή της στοργής και της αγάπης.

Ένα ποτήρι grass juice

Είναι μια τροφή με ιδιαίτερα αναπλαστικές ιδιότητες, πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και χλωροφύλλη. Το πρωί, με άδειο στομάχι, αραιώστε 2 κουταλάκια του γλυκού (υπάρχουν και εκδοχές σε σκόνη) σε ένα μεγάλο ποτήρι νερό σε θερμοκρασία δωματίου και πιείτε μια γουλιά. Αυτό το ρόφημα βοηθά στον καθαρισμό του αίματός, στη βελτίωση της ποιότητας του δέρματος και στη μείωση των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια σας.

timeforcoffee-grass-juice

Ξηρό βούρτσισμα

Αυτή η πρακτική, γνωστή ως «ξηρό βούρτσισμα» είναι μια συνήθεια που ακολουθούν πολλοί celebrities, συμπεριλαμβανομένης της Gwyneth Paltrow και βελτιώνει την κυκλοφορία και έχει αποτέλεσμα αποτοξίνωσης (αποβολή των μεταβολικών αποβλήτων), κάνοντας το δέρμα πιο τονωμένο και λαμπερό. Χαρίζει επίσης ενέργεια για να ξεκινήσει σωστά η μέρα.

timeforcoffee ξηρό βούρτσισμα

Μασάζ με σησαμέλαιο

Κάντε το μετά το ξηρό βούρτσισμα, αλλά πριν κάνετε ντους, για να αυξήσετε τα επίπεδα ενέργειας σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε οζονισμένο ελαιόλαδο, που είναι ιδανικό για δερματικά προβλήματα, ή λάδι καρύδας, που συσφίγγει.

massage-timeforcoffee

Ξύσιμο γλώσσας

Ξεκινήστε ξεπλένοντας το στόμα σας με βιολογικό σησαμέλαιο για 5 λεπτά (μπορείτε να το κάνετε και στο ντους), στη συνέχεια ξεπλύνετε με καθαρό νερό. Μην το καταπιείτε, καθώς το λάδι περιέχει όλες τις τοξίνες που απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια της νύχτας. Τέλος, ξύστε απαλά τη γλώσσα σας με μια ξύστρα γλώσσας. Αποτέλεσμα: βελτιωμένη πεπτική ευεξία και ανοσία, καθώς και αυξημένη ενέργεια.

Το απόγευμα:

Ξεκουράστε τα μάτια σας

Τρίψτε τα χέρια σας μεταξύ τους και μετά περάστε τα στα κλειστά βλέφαρα, σταυρώνοντας τις άκρες των δακτύλων ακριβώς πάνω από τη ράχη της μύτης. Αυτή η απλή συνήθεια βοηθά να ξεκουραστεί ο αμφιβληστροειδής και το οπτικό νεύρο, το οποίο συνδέεται με το κεντρικό νευρικό σύστημα, προκαλώντας βαθιά χαλάρωση του νου. Επιπλέον, επανενεργοποιεί τη λεμφική κυκλοφορία γύρω από τα μάτια, με αποτέλεσμα τη μείωση της παρουσίας των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια το επόμενο πρωί.

timeforcoffee-eyepatches

Εξασκηθείτε στην εναλλασσόμενη αναπνοή

Εισπνεύστε αργά από το ένα ρουθούνι, κλείνοντας το άλλο, και εκπνεύστε από το άλλο ρουθούνι, κλείνοντας το πρώτο. Αυτή η πρακτική, που χρησιμοποιείται ευρέως στη γιόγκα, μειώνει το στρες και βοηθά στην καλύτερη διαχείριση των συναισθημάτων. Αυξάνει επίσης την οξυγόνωση του οργανισμού και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

timeforcoffee-breathingΜουλιάστε τα πόδια σας σε μια λεκάνη με ζεστό νερό

Για ένα χαλαρωτικό αποτέλεσμα, προσθέστε 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας ή μαντζουράνας. Για ένα αποτέλεσμα αποτοξίνωσης, από την άλλη πλευρά, αραιώστε 2 κουταλάκια του γλυκού άργιλο surfina σε νερό. Τέλος, για καθαριστικό αποτέλεσμα, προσθέστε μια χούφτα χοντρό αλάτι. Μετά από 3 λεπτά, η ψυχική ένταση μειώνεται και η αυξημένη έκκριση σεροτονίνης σας βοηθά να κοιμάστε καλύτερα.

timeforcoffee-pedicure

Πιείτε τσάι από βότανα και λουλούδια

Μπορείτε να επιλέξετε τσάι με τριαντάφυλλο, για να ηρεμήσει το νευρικό και ορμονικό σύστημα, ή με άνθη πορτοκαλιάς, για να βοηθήσει τη διάθεση από την ένταση που συσσωρεύτηκε κατά τη διάρκεια της ημέρας.timeforcoffee-tea-eyepatchesΚάντε μασάζ στο στομάχι με αιθέριο έλαιο λεβάντας

Ρίξτε μερικές σταγόνες στην παλάμη του αριστερού σας χεριού και κάντε μασάζ στο στομάχι δεξιόστροφα για 1-3 λεπτά. Αυτή η πρακτική βελτιώνει την πέψη, ακόμη και σε ψυχοσωματικό επίπεδο, διευκολύνοντας την εκκένωση και ενθαρρύνοντας τη συναισθηματική χαλάρωση.

timeforcoffee-energysecretsΠηγή:Vogue.gr