Όσο γελάς κι απολαμβάνεις το αλκοόλ ο κόσμος μοιάζει καλύτερος.

Λίγο αργότερα όμως και κυρίως το επόμενο πρωινό ο δυνατός πονοκέφαλος και η απίστευτη ζαλάδα σε κάνουν να μετανιώσεις για τα extra ποτά. Διάβασε τι μπορείς να κάνεις για να απαλλαγείς από τις δυσάρεστες συνέπειες του hangover.

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα του hangover είναι δυνατός και επίμονος πονοκέφαλος, δίψα, συμπτώματα κατάθλιψης, ευαισθησία στα φώτα και τους θορύβους. Αυτό που το προξενεί είναι κυρίως η αφυδάτωση που προκαλείται από τη διουρητική ιδιότητα του αλκοόλ, η οποία αυξάνει με την αύξηση της ποσότητας του αλκοόλ που λαμβάνουμε. Επίσης φυτικές ουσίες που περιλαμβάνονται σε ορισμένα αλκοολούχα ποτά μπορεί να προκαλούν τοξικότητα και να δημιουργούν τα ανάλογα συμπτώματα «hangover». Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, οι γυναίκες μεταβολίζουν πιο αργά το αλκοόλ σε σύγκριση με τους άντρες. Τα συμπτώματα του hangover μπορεί να κρατήσουν από λίγες ώρες μέχρι και 3 ημέρες.

Τι μπορείς να κάνεις:

* Μικρά και συχνά γεύματα για να μη βαρύνουμε το στομάχι μας

* Προληπτική χρήση ενός παυσίπονου πριν τον ύπνο, σε περίπτωση που νιώθουμε να μας πονάει το κεφάλι μας

Άμεση τόνωση του οργανισμού… Τι χρειάζεσαι πραγματικά; Άμεση τόνωση κι ενέργεια. Ο παρακάτω συνδυασμός είναι ιδανικός για επαναφορά του οργανισμού μετά από hangover:

* Ταυρίνη για την φυσιολογική λειτουργία και αποτοξίνωση του οργανισμού.

L-γλουταμίνη, ένα ιδιαίτερο αμινοξύ που έχει την ιδιότητα να διαπερνά τη γενική κυκλοφορία και να φθάνει στον εγκέφαλο. Όταν βρεθεί στον εγκέφαλο μετατρέπεται σε L-γλουταμικό οξύ, το οποίο αποτελεί σημαντική πηγή ενέργειας.

Βιταμίνες του συμπλέγματος B, που αυξάνουν την πνευματική δραστηριότητα και τη φυσιολογική διανοητική κατάσταση, διατηρώντας το σώμα σε εγρήγορση.

Βιταμίνη C που είναι πολύτιμη για τη φυσιολογική λειτουργία των διεργασιών του μεταβολισμού που αποσκοπούν στη παραγωγή ενέργειας, συμβάλλοντας στη μείωση της κόπωσης και κούρασης.

 

Πηγή

 

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ