Πέρα από τα κιλά που ανακαλύπτετε ότι πήρατε, το καλοκαίρι δημιουργούνται και άλλες σημαντικές προϋποθέσεις για εμφάνιση κυτταρίτιδας.

Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι η κακή διατροφή του καλοκαιριού δυσκολεύει την καλή λειτουργία του λεμφικού συστήματος και τη φυσική σας αποτοξίνωση, ενώ η αύξηση του βάρους γεμίζει τα λιποκύτταρα με λίπος και τα διογκώνει.

bigstock Carefree Woman Dancing In Suns 89191529

Όλα αυτά αποτελούν αιτίες και προδρόμους κυτταρίτιδας. Το καλοκαίρι όμως έχετε κάτι που σας σώζει. Και αυτό λέγεται κίνηση και γυμναστική. Τα μπάνια, οι δραστηριότητες στην παραλία, το περπάτημα (συμπεριλαμβανομένου και του «κυνηγάω το παιδί μου στην παραλία») και γενικότερα η καλοκαιρινή άσκηση βοηθάνε τα λιποκύτταρα των γλουτών να αιματώνονται καλά, παρά τις αντίξοες διατροφικές συνθήκες.

Επιστρέφοντας όμως από τις διακοπές και μπαίνοντας στην εργασιακή πραγματικότητα της καθημερινότητας μειώνουμε δραματικά τη φυσική μας δραστηριότητα και τότε χάνουμε και το τελευταίο προπύργιο μας κατά της κυτταρίτιδας.

Αν δεν θέλετε λοιπόν να κάνει την εμφάνισή της ή να επιδεινωθεί η κυτταρίτιδα, θα πρέπει να συνδυάσετε καλή διατροφή και διατήρηση φυσικής δραστηριότητας πριν και μετά τις διακοπές αλλά και κατά τη διάρκεια αυτών.

bigstock Young fashion woman relax on t 170335643

Προς την κατεύθυνση αυτή:

1. Περιορίστε το αλάτι: Μειώστε το αλάτι που βάζετε στο φαγητό και το μαγείρεμα. Αλμυρά τυριά, αλλαντικά, αλατισμένοι ξηροί καρποί, καπνιστά και κονσερβοποιημένα τρόφιμα, έτοιμες σάλτσες και φαγητό εκτός σπιτιού παρέχουν επίσης αρκετό αλάτι. Το αλάτι δυσχεραίνει την καλή αιμάτωση των λιποκυττάρων και το σύστημα φυσικής αποτοξίνωσης του οργανισμού μας.

2. Αποφύγετε τα κορεσμένα λιπαρά: Κόκκινο κρέας, κίτρινα τυριά, πλήρη γαλακτοκομικά, γλυκά και σοκολάτα αποτελούν τα κυριότερα τρόφιμα που τα περιέχουν και πρέπει να περιορίσετε.

3. Μειώστε τη ζάχαρη

4. Τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα ημερησίως, αν είναι δυνατό με τη φλούδα τους

5. Έχετε πάντα σαλάτα στο γεύμα σας

6. Τρώτε μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς ημερησίως

7. Επιλέγετε προϊόντα ολικής άλεσης

8. Βάλτε περισσότερο ψάρι στη διατροφή σας (ακόμη και κατεψυγμένο)

9. Πίνετε αρκετό νερό και χυμούς από φρούτα και λαχανικά

10. Χάστε βάρος αν είστε υπέρβαροι

11. Γυμναστείτε

Χάρης Γεωργακάκης, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, MSc, Eπιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής (ΕΙΔ)

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ