Αγχωνόμαστε για τη δουλειά, τους λογαριασμούς, ακόμα και για τα ερωτικά μας (ή την έλλειψη αυτών).

Αγχωνόμαστε για αυτά που μπορούμε να ελέγξουμε αλλά και για όσα δεν περνούν από το χέρι μας. Φαίνεται ότι το άγχος αποτελεί κομμάτι της ζωή μας, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την εξουσιάσει.

Όταν, λοιπόν, νιώθεις ότι το στρες κυριαρχεί στην καθημερινότητά σου, υπάρχουν κάποια βήματα για να ξαναβρείς τους φυσιολογικούς ρυθμούς και να επαναφέρεις την ηρεμία. Και όσο ιδανικό θα ήταν να απολάμβανες ένα μασάζ την εβδομάδα, μπορεί να μην είναι τόσο εφικτό για το budget σου. ευτυχώς, όμως υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να χαλαρώσεις που δεν απαιτούν να ξοδέψεις χρήματα.

1. Κοινωνικοποιήσου προσεκτικά

Ανάλογα με τη φύση σου (εξωστρεφής, εσωστρεφής ή κάπου ενδιάμεσα), η κοινωνικοποίηση μπορεί να προκαλέσει ή να μειώσει το στρες σε διαφορετικούς βαθμούς. Οι περισσότεροι όμως θα συμφωνήσουν ότι περνώντας χρόνο με τους κατάλληλους ανθρώπους, μπορεί να είναι μία χαλαρωτική και αναζωογονητική εμπειρία. Αν γεμίζεις τον χρόνο και το μυαλό σου με την παρέα και τη συζήτηση ανθρώπων που δεν σε εξουθενώνουν, θα είσαι πολύ καλύτερα αφού τους δεις. Δέξου, λοιπόν, την επόμενη πρόσκληση που θα λάβεις για δείπνο για κρασί.

2. Οραματίσου θετικά

Ο οραματισμός είναι μια δυναμική διαδικασία. Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση στρες, δοκίμασε να οπτικοποιήσεις τον τρόπο που θέλεις να αισθάνεσαι: Ίσως θα ήθελες να νιώθεις ελεύθερη, δυναμική, ανεξάρτητη. Οραματίσου την κατάσταση που θα ήθελες να βρίσκεσαι και αφέσου στα συναισθήματα που σου προκαλεί αυτή η εικόνα. Το να οραματίζεσαι αυτό που θέλεις δεν σημαίνει ότι θα γίνει άμεσα πραγματικότητα, αλλά θα σε γεμίσει όμορφα συναισθήματα και θετική διάθεση.

3. Ανάπνεε βαθιά

Είναι όλα θέμα αναπνοής, όπως θα έχεις διαβάσει και ακούσει πολλές φορές. Η αναπνοή είναι αυτή που σε κρατά ζωντανή. Συχνά όμως την περιορίζουμε χωρίς να το καταλάβουμε. Όταν είμαστε αγχωμένοι αναπνέουμε κοφτά ή κρατάμε την αναπνοή μας. Κάνε μία νοητή υπενθύμιση στον εαυτό σου να αναπνέει περισσότερο και πιο βαθιά όταν είσαι αγχωμένη. Δεν μειώνονται μόνο οι παλμοί της καρδιάς αλλά ηρεμεί σιγά σιγά ο εγκέφαλος και βλέπεις την κατάσταση πιο καθαρά.

4. Ασκήσου καθημερινά

Χωρίς κίνηση, το στρες παραμένει στο σώμα. Την επόμενη φορά που θα αγχωθείς, δοκίμασε να τρέξεις, να κάνεις γιόγκα ή χορό ή απλά να κάνεις έναν σύντομο περίπατο. Ασκήσου καθημερινά ώστε να μην επιτρέπεις στο στρες να κυριαρχεί τόσο στο μυαλό όσο και το σώμα σου.

5. Απόλαυσε ένα αφρόλουτρο

Όταν το στρες δεν υποχωρεί, επίτρεψε στον εαυτό σου να χαλαρώσει και να νιώσει ότι του φέρεσαι καλά. Δεν χρειάζεται να πας σε κάποιο ακριβό spa (όχι ότι δεν είναι καλή ιδέα), αλλά μπορείς να δημιουργήσεις το κατάλληλο περιβάλλον και στο μπάνιο σου. Απόλαυσε ένα αφρόλουτρο που θα σε χαλαρώσει και θα σε στείλει στη συνέχεια κατευθείαν στο κρεβάτι σου.

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ