Μπορεί γενικώς η κυτταρίτιδα να είναι ο εφιάλτης σου κάθε Μάιο και Απρίλιο, την εποχή δηλαδή που ξεκινάς να χαζεύεις μαγιό και να οργανώνεις τα πρώτα τριήμερα σε κάποιο νησί

αλλά δε σημαίνει πως πρέπει να την αγνοήσεις τώρα που ξεκινά δειλά δειλά το φθινόπωρο. Για να μην σε πάρει από κάτω, οφείλεις να βάλεις fitness στόχους για να βελτιώσεις τις ατέλειες του κορμιού σου και να χαρείς ακόμη πιο ξέγνοιαστα το επόμενο καλοκαίρι σου. Η κυτταρίτιδα, για να είμαι ειλικρινής, γνωρίζεις πως δεν εξαφανίζεται εν μέση μίας νυκτός για αυτό ώρα για… γυμναστική.

Οι δύο παρακάτω ασκήσεις μπορούν να γίνουν ακόμη και στο σαλόνι του σπιτιού σου ή όσο ο καιρός το επιτρέπει στο μπαλκόνι ή τον κήπο σου. Σε θέλουμε κεφάτη, με αθλητική ενδυμασία και έτοιμη για… fitness. Καλή γυμναστική και bye bye κυτταρίτιδα!

 

1η άσκηση
Ξάπλωσε ανάσκελα με τα πόδια σου να ακουμπούν καλά στο πάτωμα. Άνοιξε τα πόδια σου στο πλάτος των γοφών, έχοντας τα γόνατά σου λυγισμένα. Σήκωσε με προσοχή τη μέση σου από το πάτωμα και ανέβα ψηλά (με απλά λόγια κάνε γέφυρα). Σφίξε καλά κατά τη διάρκεια της άσκησης τους γλουτούς σου με όλη σου τη δύναμη και μείνε ψηλά για περίπου δευτερόλεπτα. Κατέβα στην αρχική σου θέση με προσοχή και επανάλαβε! Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.
2η άσκηση
Στάσου στα τέσσερα φροντίζοντας το κεφάλι σου να κοιτά στο στρώμα. Η πλάτη σου θα πρέπει να είναι ίσια και η κοιλιά σου πολύ καλά σφιγμένη. Από αυτή τη στάση, λύγισε το δεξί σου πόδι και σήκωσέ το ψηλά, μέχρι ο μηρός σου να είναι παράλληλος με το έδαφος. Μείνε ψηλά για όσο αντέχεις σφίγγοντας πολύ καλά τους γλουτούς σου. Επίστρεψε στην αρχική σου θέση και επανάλαβε. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ