Αν διαβάζεις αυτό το κείμενο, τότε είσαι ένας από τους ανθρώπους εκείνους που δοκίμασαν

και εξακολουθούν να δοκιμάζουν και να προσπαθούν να χάσουν το περιττό βάρος τους, όμως δεν βλέπεις κανένα σημαντικό αποτέλεσμα.

Το κλειδί της επιτυχίας ενός τέτοιου στόχου δεν βρίσκεται μόνο στη σωστή και ισορροπημένη διατροφή, αλλά και στην αποτελεσματικότητα της σωματικής άσκησης που έχεις επιλέξει για να σμιλέψεις το σώμα σου.

Γιατί πολλές φορές μπορεί να πιστεύεις πως τα ατέλειωτα χιλιόμετρα επάνω στο διάδρομο θα σε κάνουν να ιδρώσεις και να «κάψεις» τις θερμίδες που θέλεις, όμως στην πραγματικότητα αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

Για να σου λύσουμε κάθε απορία, σου παρουσιάζουμε τη συμβουλή ενός ειδικού προπονητή, του Τζον Κέρσμπεργκεν, ο οποίος έχει καταλήξει στην ιδανική γυμναστική για απώλεια σωματικού βάρους και η άποψη του θα σε εκπλήξει.

Σύμφωνα με τον Κέρσμπεργκεν, είναι δυνατόν να δεις αποτελέσματα και αλλαγή στην εικόνα του σώματος σου, μόνο στην περίπτωση που αποφασίσεις να ασχοληθείς με υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις για όλο τον κορμό και παράλληλα να επικεντρωθείς στη μυϊκή ενδυνάμωση συγκεκριμένων σημείων του σώματος σου, σε διαφορετικές στιγμές την εβδομάδα. Για αυτή την προπόνηση δεν θα χρειαστείς περισσότερα από 45 λεπτά στο γυμναστήριο ( μαζί με την προθέρμανση), ενώ τέσσερις φορές εβδομαδιαία είναι αρκετές.

Ακολούθησε ενδεικτικά το παρακάτω πλάνο:

  • Δευτέρα – Εκτέλεσε υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις & ασκήσεις ενδυνάμωσης για το κάτω μέρος του κορμού
  • Τρίτη -Εκτέλεσε υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις & ασκήσεις ενδυνάμωσης για το άνω μέρος του κορμού
  • Τετάρτη -Ρεπό
  • Πέμπτη – Εκτέλεσε υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις & ασκήσεις για κοιλιακούς και ραχιαίους
  • Παρασκευή – Εκτέλεσε υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις & ασκήσεις για οποιοδήποτε άλλο σημείο του σώματος θέλεις να χάσεις πόντους
  • Σάββατο -Ρεπό
  • Κυριακή -Επέλεξε ένα πιο χαλαρό πρόγραμμα γυμναστικής όπως η γιόγκα

Ως προς τις υψηλής έντασης διαλειμματικές ασκήσεις, αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν ποδηλασία, τρέξιμο, jumping rope και ασκήσεις ενδυνάμωσης όπως τα καθίσματα, τα πους -απς, τα μπάρπις.

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ