Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και δεν θα ξαναχρειαστεί ποτέ να κάνετε δίαιτα.

της Γιώτας Μαστρογιαννοπούλου

Ακούστε την πείνα σας
Αυτό σημαίνει πως πρέπει να τρώτε μόνο όταν πεινάτε και να σταματάτε όταν νιώθετε χορτάτες. Συνήθειες όπως το να τσιμπολογάτε σνακ μπροστά στην τηλεόραση ή στο γραφείο δεν σας προσφέρουν τίποτα.

Κοιμηθείτε καλά
Θα πρέπει να συμπληρώνετε τουλάχιστον 7 ώρες ύπνου την ημέρα, διαφορετικά ο οργανισμός νιώθει κόπωση και υποκύπτει στο φαγητό.

Μην ζυγίζεστε κάθε μέρα
Έρευνες δείχνουν πως τα άτομα που ελέγχουν τακτικά το βάρος τους, τείνουν και να το διατηρούν. Δεν πρέπει όμως αυτή η συνήθεια να γίνεται εμμονή.

Μετρήστε τις ποσότητες
Αν η δίαιτά σας γράφει 2 πιρουνιές μακαρόνια, τότε θα πρέπει να την ακολουθείτε.

Ναι σε φρούτα και λαχανικά
Βοηθούν στην πέψη, είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και περιορίζουν την πείνα.

Προσοχή στο πιάτο σας
Όσο πιο όμορφο και πολύχρωμο το περιεχόμενο, τόσο περισσότερο απολαμβάνετε το φαγητό σας.

Ναι στα γλυκά
Θα πρέπει να έχετε μια υγιή σχέση με το φαγητό και να μην στερήστε λιχουδιές. Μια παρασπονδία την εβδομάδα φυσικά και επιτρέπεται.

Πολύ νερό
Όσο πιο ενυδατωμένος είναι ο οργανισμός, τόσο πιο ισορροπημένες νιώθετε.

 

Πηγή; elle.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ