Ήξερες ότι υπάρχουν τρόφιμα που μπορούν να αλλάξουν τη διάθεσή σου προς το καλύτερο; Δες ποια είναι και φρόντισε να τα εντάξεις στην καθημερινή διατροφή σου (Pics)

Ξέρουμε ότι η καλή διατροφή είναι αρκετή για να νιώσουμε τη διάθεσή μας να ανεβαίνει, αλλά και για να έχουμε την ενέργεια που χρειαζόμαστε για να αντεπεξέλθουμε στις αυξημένες απαιτήσεις της καθημερινότητάς μας.

AdTech Ad

Υπάρχουν, όμως φορές, που ο οργανισμός μας και η διάθεσή μας έχει ανάγκη για το κάτι παραπάνω, για αυτό που θα μας βοηθήσει να νιώσουμε καλύτερα και θα μετριάσει τα επίπεδα άγχους και στρες ή απλά θα ενεργοποιήσει τις χημικές ενώσεις που είναι υπεύθυνες για την καλή ή την κακή μας διάθεση.

Σοκολάτα

Η μαγική αυτή «υπερτροφή» έχει τη δύναμη να σε κάνει χαρούμενο μόνο στη σκέψη της, γιατί πριν ακόμα τη γευθείς ξέρεις ότι είναι το φάρμακο που χρειάζεσαι στις δύσκολες στιγμές. Η σοκολάτα κρύβει τη μαγεία της, όχι μόνο στη γλυκιά της γεύση, αλλά και στα αντιοξειδωτικά που περιέχει, όπως το μαγνήσιο, που ενεργοποιεί τα κύτταρά σου και σε χαλαρώνει.

Φυσικά, όλα τα παραπάνω ισχύουν για τη σοκολάτα που έχει περιεκτικότητα άνω του 70% σε κακάο, όχι για τη γάλακτος, η οποία μπορεί να αποτελεί πρόκληση, ωστόσο δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

Καφές

Ναι, ποιος να το περίμενε ότι ο καφές μπορεί να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα, εκτός κι αν είναι της παρηγοριάς. Ο καφές εμπεριέχει ενέργεια και αυτό το αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη κιόλας κούπα που καταναλώνεις, όταν προσπαθείς να ξυπνήσεις.

Εκτός των άλλων, ο καφές αυξάνει τη ντοπαμίνη και τη σεροτονίνη, ουσίες που υπάρχουν στο αίμα και επηρεάζουν σημαντικά τη διάθεσή σου.

Σολομός

Ο σολομός έχει φανατικούς θαυμαστές και φανατικούς «εχθρούς», ωστόσο αποτελεί σημαντικό κομμάτι μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής. Αυτό γιατί ο σολομός έχει υψηλή περιεκτικότητα σε Ω 3 λιπαρά, τα οποία είναι γνωστά για την  καταπολέμηση της κατάθλιψης. Παράλληλα, τα Ω3 λιπαρά βοηθούν  στην καλή μνήμη.

Αυγά

Τα αυγά μάτια, ομελέτα, βραστά ή όπως αλλιώς θέλετε αποτελούν ένα κρυφό όπλο κατά της κατάθλιψης. Παράλληλα, τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης και σε βοηθούν να διατηρήσεις τον μυικό σου όγκο, ενώ εμπεριέχουν και βιταμίνη D, σημαντική για το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Τα αυγά μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις καλύτερα όταν είσαι κρυωμένος/ η.

Μούρα

Οποιοδήποτε είδος μούρων είναι ιδανικό για να το καταναλώσεις, καθώς εκτός από τις βιταμίνες που εμπεριέχουν, είναι πλούσια σε ουσίες που βοηθούν στην καταπολέμηση φλεγμονών του σώματος, ενώ περιορίζουν και την κατάθλιψη.

Καρύδια

Καρύδια με μέλι ή και σκέτα, Μπορεί να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λιπαρά, είναι όμως απαραίτητα για μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή. Τα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν και σε περίπτωση αϋπνίας, χάρη στη μελατονίνη που εμπεριέχουν, ενώ προστατεύουν την καρδιά και προλαμβάνουν το διαβήτη.

Αβοκάντο

Ο βασιλιάς της παγκόσμιας κουζίνας τα τελευταία χρόνια είναι αδιαμφισβήτητα το αβοκάντο, το οποίο συνδυάζεται με όλα. Εκτός από όλα τα άλλα οφέλη που έχει στην υγεία, μιας και βοηθά τον μεταβολισμό, το αβοκάντο μπορεί να ρυθμίσει τις ορμόνες που σχετίζονται με το άγχος και το στρες.

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι το καλύτερο σνακ, που προτείνουν οι διατροφολόγοι, καθώς αποτελούν πηγή ενέργειας. Παράλληλα, εμπεριέχουν ποτάσιο το θρεπτικό συστατικό που διώχνει την κούραση και μειώνει τους χτύπους της καρδιάς, όταν αισθάνεσαι αγχωμένος/ η, προλαμβάνει το εγκεφαλικό και την αρθρίτιδα.

Οι μπανάνες είναι σημαντική πηγή βιταμίνης Β, η οποία έχει συνδεθεί με την μείωσης της κατάθλιψης.

Διαβάστε επίσης:Όσοι μυρίζουν όμορφα έχουν ένα μυστικό, λέει η επιστήμη και όχι δεν είναι οι κολόνιες

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ