Οι «πρωταθλητές» στην καύση θερμίδων

Έχεις βαρεθεί το τζόκινγκ ή θέλεις να συμπληρώσεις το πρόγραμμα της γυμναστικής σου με κάτι που θα κάνει πραγματικά το μεταβολισμό σου να εκτοξευτεί, ενόψει καλοκαιριού;

Αυτά είναι τα καλύτερα σπορ που μπορείς να επιλέξεις εάν ο στόχος σου είναι να κάνεις πολλές θερμίδες!

Σκοινάκι

Καίει περίπου 802 θερμίδες / ώρα

Ποιος θα το περίμενε ότι το αγαπημένο παιχνίδι των παιδικών χρόνων μας θα ήταν το «απόλυτο» εργαλείο για την καύση του λίπους! Ο ιδανικός ρυθμός είναι περίπου 100 πηδήματα το λεπτό.

Στατικό ποδήλατο

Καίει περίπου 952 θερμίδες/ώρα
Με αυτή την άσκηση θα κάψεις περισσότερες θερμίδες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη, υπό την προϋπόθεση ότι ακολουθείς έναν σταθερά έντονο ρυθμό -η ένδειξη στο ποδήλατό σου θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 200 watts

Σκι βουνού

Καίει περίπου 850 θερμίδες / ώρα

Η εποχή με τις χιονισμένες πίστες τελείωσε για φέτος, αλλά δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο σκι όταν μιλάμε για σπορ που καίνε θερμίδες! Η ένταση της κατάβασης θα επηρεάσει σημαντικά το πόσες θερμίδες θα γράψει το… κοντέρ.

Κωπηλασία

Καίει περίπου 816 θερμίδες / ώρα
Δεν χρειάζεται να πάρεις τις λίμνες και τα ποτάμια, με το κωπηλατικό μηχάνημα του γυμναστηρίου θα κάνεις την ίδια δουλειά, αρκεί να μην αρκεστείς στα εύκολα και να ασκηθείς σε ένταση που σε υποχρεώνει να καταβάλεις έντονη προσπάθεια.

Kick boxing

Καίει περίπου 700 θερμίδες / ώρα<br>
Τόσες είναι οι θερμίδες που θα κάψεις σε έναν αγώνα kickboxing (και σε άλλα είδη πολεμικών τεχνών, όπως το Muay Thai). Ωστόσο, ακόμα και η προπόνηση κάνει τον ιδρώτα να στάζει, αφού συνήθως περιλαμβάνει πολλές αεροβικές ασκήσεις.

Κολύμβηση

Καίει περίπου 680 θερμίδες / ώρα
Προτίμησε το ελεύθερο ή το στυλ«πεταλούδα» που σου επιτρέπουν να κινείσαι πιο γρήγορα -θα πρέπει να κολυμπάς με ρυθμό περίπου 75 μέτρα/λεπτό αν θέλεις να κάψεις το μάξιμουμ των θερμίδων.

Ποδηλασία

Καίει περίπου 680 θερμίδες / ώρα
Όταν κάνεις ποδήλατο, οι παλμοί της καρδιάς σου αυξάνονται και το λίπος καίγεται, είτε βρίσκεσαι σε εξωτερικό χώρο είτε σε εσωτερικό. Εάν φροντίσεις η πορεία σου να περιλαμβάνει πολλές ανηφόρες και ανώμαλο έδαφος, τόσο το καλύτερο!

 

 

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ